Snickers Peanutbutter - Överaskande ospeciell

Jag har alltid varit ett stort fan av allt som har med USA att göra. De har allt inom matväg och skapar de mest absurda kombinationer och typer av produkter på matmarknaden man kan tänka sig.
Men helt underbara och galet efterlängtade produkter man antagligen aldrig kommer att få testa på trist nog.
Något jag har fått upp ögonen för var deras Snickers Peanutbutter som är en Snickers fast med Jordnötssmör istället för jordnötsbitar i.



På min födelsedag i februari kom ett mystigt och lustigt paket på posten som jag på handstilen direkt såg att det var ifrån min kära bror.
Jag sliter frenetiskt upp paketet och drar ut en fin tröja jag fått av honom men efteråt känner jag att något fortfarande tynger ner paketet, jag vänder uppochner på det och ut dimper det x2st Snickers Peanutbutter och jag utgör ett läskigt grottmansvrål av överaskande lycka.
Då han varit i USA med jobbet hade han snappat upp dessa gobitar och köpt dem till mig.
Smaken då?



Tänk er en Snickers fast istället då istället som jag sa så är det jordnötssmör istället som smakar i princip identiskt. Direkt fick jag tanken att det var en Snickers fast med konsistensen av en Mars.
Jag åt den rumstempererad i hopp om att den skulle vara så krämig och go som möjligt men tyvärr var inte fallet så.
Så mycket mer än så finns tyvärr inte att säga, den smakar näst intill identiskt som en vanlig Snickers bara det att konsistensen är mjukare och inget crunchy tuggmotstånd.
Betyg: Svårt att ge då det är som en vanlig snickers i princip bara lite hypad.
4/5 eftersom att Snickers är gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0